سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از نوف بکالى روایت است که شبى امیر المؤمنین ( ع ) را دیدم از بستر خود برون آمده نگاهى به ستارگان انداخت و فرمود : نوف خفته‏اى یا دیده‏ات باز است ؟ گفتم دیده‏ام باز است . فرمود : ] نوف خوشا آنان که دل از این جهان گسستند و بدان جهان بستند . آنان مردمى‏اند که زمین را گستردنى خود گرفته‏اند و خاک آن را بستر . و آب آن را طیب . قرآن را به جانشان بسته دارند و دعا را ورد زبان . چون مسیح دنیا را از خود دور ساخته‏اند و نگاهى بدان نینداخته . نوف داود ( ع ) در چنین ساعت از شب برون شد و گفت این ساعتى است که بنده‏اى در آن دعا نکند جز که از او پذیرفته شود ، مگر آن که باج ستاند ، یا گزارش کار مردمان را به حاکم رساند ، یا خدمتگزار داروغه باشد ، یا عرطبه طنبور نوازد ، یا دارنده کوبه باشد و آن طبل است . [ و گفته‏اند عرطبه ، طبل است و کوبه ، طنبور . ] [نهج البلاغه]
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی (قدس سره)بسم الله الرحمن الرحیم

وقتی با اندیشه های تابناک سیمرغان آسمان اندیشه زندگی کنی آنقدر در زلالشان محو می شوی که دیگر میلت به هرز اندیشی ها نمی کشد  .

اگر چه در سرای اندیشه می خواستم سرایی از اندیشه بسازم اما هر چه در اقیانوس آب حیات اندیشه های تابناک مظلوم امّت و امت مظلوم شهید مجاهد ، فقیه حکیم جامع آیت الله دکتر بهشتی (قدس الله سره) بیشتر شناور می شوم از این که نام بافته هایم را اندیشه بگذارم بیشتر خجالت می کشم .

تصمیم دارم که از این به بعد اندک فرصت خودم را وقف ترویج و انتشار اندیشه های تابناک این مرد بزرگ و مظلوم کنم و چرا چنین نکنم وقتی آنچنان که من یافته ام فضای سیره علمی و عملی آن مرد بزرگ ، چشمه حیات را مانند است و وجود مبارکش با تمام کوتاهی عمر هنوزیک الگوی کم نظیر است .

در کشاکش روزگار بی اخلاق و افراط و تفریط های بی حدّی که گاه به نام آزادی و گاه به نام اسلام ، آزادی و اسلام و محصول آن هر دو را که نظام مبارک جمهوری اسلامی است به مسلخ می برد شناخت اندیشه های والای سید الشهدای انقلاب و یکی از معدود رهبران فکری نظام اسلامی ما نه تنها چراغ روشنگر راه میانه است بلکه معیار خوبی برای تفکراتی است که گاه با نام آزادی و گاه با نام اسلام و نظام اسلامی از هر دو آنها زاویه گرفته اند و به دو سویه انحراف کشیده شده اند .

به هر حال از این پس فقط وبلاگ امت مظلوم به روز خواهد شد .

-------------------------------------------------------

پ.ن.1= از آنجا که این وبلاگ با اندیشه های آن بزرگ مرد ارتباط خواهد داشت و اینجانب وظیفه اخلاقی دارم که غیر از اندیشه های ایشان را در وبلاگ منعکس نکنم به هیچ پیامی پاسخ نخواهم داد ، پیامها به طور پیش فرض خصوصی شده و پیامهای خارج از موضوع را با عرض پوزش از نویسندگان آنها عمومی نکرده و یا حذف خواهم کرد .

تقاضای دوستی همه عزیزان مقبول خواهد بود اما لینکهای موجود در وبلاگ حذف می شود و تنها به وبلاگهایی لینک داده می شود که حد اقل یک مطلب در خصوص آن شهید بزرگوار نوشته باشند .  در عین حال علاقه مندان به مشارکت در ترویج اندیشه های والای این شهید بزرگوار که فاقد مطلبی در خصوص ایشان هستند می توانند به طور یک سویه به درج لینک وبلاگ امت مظلوم اقدام نمایند .



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط سید محمد حسن مخبر در دوشنبه 88/11/5 و ساعت 2:43 عصر | نظرات دیگران()
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    دو عامل مؤثر در رهبری جنبشها (قسمت دوم )
    دو عامل مؤثر در رهبری جنبش ها (قسمت اول )
    تعیین موضوع شأن فقیه نیست
    نظام امت و امامت
    معیارهای فطرت شناس
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا