• وبلاگ : امت مظلوم
  • يادداشت : انقلاب هميشه اسلامي
  • نظرات : 1 خصوصي ، 4 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام ...واقعا حرف دل ما را شما زديد وچقدر هم دلمون از اين فرهنگ سازيهاي رسانه ملي تلويزيون خون است ...کاملا مشهوده که داره با ترويج بي بندوباري وپوشش هاي نامناسب وارتباطهاي غلط فرهنگ سازي ميکنه ...چه کسي در امان ميمونه فقط بايد خد ا کمکش کنه وتقوايش را از او نگيره ...ممنون بردر انديشمند وازاده خوبم خدا اجرتان را خودش بدهد

    سلام قولا من رب الرحيم

    عرض تسليت اربعين حسيني

    آقاي مخبر سلام . از پيامي که روي وبلاگ تورجان گذاشته بوديد به اين وبلاگ آمدم . خوشحالم که وبلاگي را پيدا کرده ام که از بهشتي و انديشه هاي بهشتي مي گويد و مي نويسد .به نظر من بهشتي امروز مظلوم تر از آن روز هاست . وبلاگ امت مظلوم را لينک کردم .
    اما دلم مي خواهد به خانم سادات علوي هم يک چيزي بگم . سرکار خانم شما چقدر فرزند بهشتي را مي شناسيد که درباره اش اينطوري قضاوت مي کنيد ؟ اصلا مي دانيد چرا ايشان را دستگير کرده اند ؟ مي دانيد هنوز هيچ اتهامي را نتوانسته اند به ايشان ببندند؟ شما اينطور که از اسمتان پيداست سيده هستيد ! من بايد از امثال شما الگو بگيرم و اخلاق اسلامي را بشناسم . ولي شما متأسفانه بدون هيچ دليلي به يک مسلمان و مؤمن که خودش از مبارزين قبل از انقلاب بوده ، از رزمندگان دفاع مقدس بوده و فرزند شهيد بهشتي است لقب نا خلف مي دهيد ! بعضي از همفکرانتان هم خانواده امام و فرزندان شهيد مطهري و شهيد همت و شهيد باکري و ... را نا خلف مي خوانند . آيا همه اينها که امام چشم و چراغ ملتشان مي خواند نا خلف شده اند و فقط شما خلف مانده ايد ؟ نمي دانم چه طور است که شما حق مطلق شده ايد و هر کس مثل شما فکر نمي کند باطل مطلق !
    به هر حال جوري حرف بزنيد که فرداي قيامت رويتان بشود به صورت اجداتان نگاه کنيد .

    سلام عليكم

    طيب الله به شما اي كاش فرزند ايشون خلف بود و براي افكار و انديشه شهيد مظلوم ارش قائل مي شد

    موفق و مستدام باشيد